24 Temmuz 2012 Salı

oje

merhabalar bugün yeni ojelerle karşınızdayım :) watsons dan aldığım rimmel london ve pastel kokulu oje aldım . rimell londonların fiyatı kırmızı hariç oje rimmel londonların hepsi 3.49 tl kırmızı ise 3.99 tl . pastellerde 2.99 tl .oje çözücü ise 2.99 tl . oje çözücüye sinir oldum =(.çünkü annem oje çantasını taşırken çat diye yer düştü (ozm ben yoktum yanında annem anlattı)oje çözücüde kırıldı malesef rimell londonların kapağının orada etiket vardı onu çözmüş sonra annem git bir daha oje çözücü ve oje al dedi.(çünkü çok üzülmüştüm)annem ısrar edincede bende gidip aldım.sonra çetinkaya'dan aldığım ojeler var onları dün almıştım yazmayı unuttum onlarıda yazıyım dedim . golden rose'lar 1.19 tl . she'ler stoktan kalkmış bazılarınızın bildiği gibi ben görevli kişiye sordum she oje varmı diye o da stoktan kalktı dedi.ben dedim ki şişeleri yıldızlıya çok beğenmiştim dedim tam giderken koca bir çekmece açtı ve içi she ojelerle doluydu 2 renk çeşiti varmış ama o 2 renkten bir sürü vardı. sonra bana dedi ki bunlar artık satışta yok ama hediye veriyorlar dedi bana 2 tane verdi.bende havaya uçtum tabi seve seve  kabul ettim çok tatlılar . gerisini fotoraflara sorun :)






bebiteler :) sonraki yazıda görüşme üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder